Jejak Kehidupan
..mencari jalan pulang..

Surah Yasin


Barangsiapa yang membaca YASSIN sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut

“SALAAMUUN QAULAM MIR RABBIR RAHIM” diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik mu,

Insyallah dengan izin yang maha Esa dan maha Kuasa, semua hajatmu akan dikabulkan. Jika boleh niatkan sebegini:

1] YA-ALLAH YA-RAHIM, Ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

2] YA-ALLAH YA-RAHMAN, Kurniakan aku isteri,suami,anak-anak yang soleh dan
mencintai islam

3] YA-ALLAH YA-RAZZAK, Kurniakan aku rezeki yang berkat,kerja yang baik dan
berjaya didunia dan akhirat.

4] YA-ALLAH YA-JABBAR, Makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku dapat ini

5] YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, Jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq dan miskin

6] YA-ALLAH YA-WADUUD, Kurniakan aku dan seluruh umat muhammad yang beriman kesehatan lahir batin

7] YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, kabulkanlah semua hajatku, dan ridhokanlah aku….. AMIiiiiiiiNnnnn

Tiada Respons to “Surah Yasin”

Tinggalkan Jawapan

